Huvudmeny
Senaste inläggen
  • Broman

Forumet uppdaterat

Hoppas verkligen att någon är villig att ta över detta, någon som har kunnandet och viljan att driva det lika bra som...
    Inlagt av Broman 2 veckor sedan
  • Admin

Forumet uppdaterat

Forumet skulle behöva möbleras, menyer knappar, länkar, man hittar ju inte ens till den del där man skickar pm längre...
    Inlagt av Admin 2 veckor sedan
  • Kungkeno

Albrecht AE5890

Det blev en aurora c52 med en basantenn från Limmared. Har dock inte fått grejorna ännu.Bor en bit utanför Södertälje.
    Inlagt av Kungkeno 2 veckor sedan
  • DH

Albrecht AE5890

Spännande :)Återkom gärna med vilken radio och antenn det blev samt hur antennmontaget blev.QTH frågas?Jag är..ehh......
    Inlagt av DH 3 veckor sedan
  • Kungkeno

Albrecht AE5890

Ok,tack för svar, har köpt en 69mhz radio också .Ska få den i veckan och en antenn till. Får se hur mycket trafik det...
    Inlagt av Kungkeno 3 veckor sedan
  • DH

Albrecht AE5890

Kungkeno skrev ...Jag har den här antennen. Är den något att ha? Kan man ställa in swr på den?http://butik.limmared.n...
  • Rocky

Kanal på 27 MHZ

OK skall kontroller antennen imorgon - den är nämligen satt på fel ställe. Tack för Era råd.Det var någon som sa att ...
    Inlagt av Rocky 3 veckor sedan
  • DH

Kanal på 27 MHZ

Trådskaparens frågor är av nybörjarkaraktär.En radio en sådan kommer över utan ssb har vanligen en säkring på 2Ampere...
  • 21RS48

Kanal på 27 MHZ

När man trycker in ptt drar nog förhoppningsvis radio mer än ett par Ampere. Beroende på vilken uteffekt radion har. ...
    Inlagt av 21RS48 3 veckor sedan
  • Kungkeno

Albrecht AE5890

Jag har den här antennen. Är den något att ha? Kan man ställa in swr på den?http://butik.limmared.nu/sv/basantenner/1...
    Inlagt av Kungkeno 3 veckor sedan
Välkommen
Användarnamn eller mejladress

Lösen:

[ ]
[ ]
Sök Svenska CBradio 27MHz
Forum´s
Nästa diskussion »   
Forumet uppdaterat

Skapa en ny diskussion
LAN_402 LAN_403
Broman
lör jan. 05 2019, 12:47em
Broman Registrerad medlem #33 Gick med: mån apr. 01 2013, 07:56em
Hoppas verkligen att någon är villig att ta över detta, någon som har kunnandet och viljan att driva det lika bra som ni har gjort.
Tills vidare får vi väl bidraga med att skriva lite inlägg och besöka chatten så att forumet lever.
jag försöker titta in i chatten när jag har tid, men tyvärr har det varit tomt där nästan varje gång.
Vi kan väl alla försöka titta in där lite oftare och surra lite skit tycker jag, då man kanske inte har något som är vettigt nog att skapa en tråd om tex.
Jag tänkte försöka vara med i chatten ikväll och på radion då det är aktivitetshelg smile
Tack ännu en gång för allt du gjort för forumet Janne!!

Mvh Broman
Tillbaka till toppen
Moderator(er): Admin, Admin2, Fox16, Janne

Gå till:

Skapa en ny diskussion
LAN_431 LAN_432 LAN_433