Huvudmeny
Senaste inläggen
  • DH

AT-588 servicemeny?

Lägger till:-Ändra åt andra hållet, dvs att göra om den från 25 till 50 Watt's version är däremot busenkelt att fixa ...
    Inlagt av DH 4 dagar sedan
  • DH

AT-588 servicemeny?

Ifall han menar att ändra från 10/25/50 Watt till 5/10/25 Watt så göres detta med mjukvaran. Inget man knapprar in sj...
    Inlagt av DH 6 dagar sedan
  • TheX

AT-588 servicemeny?

Jo det går att ändra med micen. Lo , mid och hi.Tryck på Funk knappen och sen på 0 an.. upprepa för att ändra igen...
    Inlagt av TheX 1 vecka sedan
  • Knubbis

AT-588 servicemeny?

Halloj!Jag har en kompis som vill ändra de förinställda uteffekterna på radion, som jag tror är 10/25/40, eller likna...
    Inlagt av Knubbis 1 vecka sedan
  • Ingemar

Forumet uppdaterat

Är inte så lätt att bara driva och sen när allt försvinner så försvinner även lusten i det hela att dra igång igen.Ho...
    Inlagt av Ingemar 2 veckor sedan
  • LINGHED

Forumet uppdaterat

Tack Broman! :) Du skrev det jag själv var på väg att skriva. :) :) :) Håller med dig fullständigt. :) Janne, härligt...
    Inlagt av LINGHED 3 veckor sedan
  • Janne

Forumet uppdaterat

Forumet verkar ha betytt mer för många än vad Rory och jag kanske har förstått. Vi gör ett försök till att låta det r...
    Inlagt av Janne 3 veckor sedan
  • Vilbert

Forumet uppdaterat

Hållerfullständigt med Broman har heller inte facebook och kommer inte heller och skaffa det så det är tråkigt att fo...
    Inlagt av Vilbert 3 veckor sedan
  • Broman

Forumet uppdaterat

Det vore oerhört tråkigt om forumet lades ner tycker jag, då det varit den ända kontakten jag har med er i övriga lan...
    Inlagt av Broman 3 veckor sedan
  • Janne

Forumet uppdaterat

Jo det är en massa som är knas efter uppdateringen dessvärre.Alla inlägg som postats efter år 2015 verkar vara borta,...
    Inlagt av Janne 3 veckor sedan
Välkommen
Användarnamn eller mejladress

Lösen:

[ ]
[ ]
Sök Svenska CBradio 27MHz
Forum´s
Nästa diskussion »   
Forumet uppdaterat

1 2 
Skapa en ny diskussion
LAN_402 LAN_403
Fox16
tors nov. 15 2018, 06:32em
Fox16 Registrerad medlem #2 Gick med: lör mars 30 2013, 05:07em

updateringen är genomförd

Då uppdateringen krävde omfatande databas updatering så kan trådar och inlägg tyvärr ha försvuningt tyvär är det sådant som kan hända men nu hoppas vi att det skall vara en trevlig resa in i framtiden med forumet.

Mvh Rory
Tillbaka till toppen
Fox16
tors nov. 15 2018, 06:52em
Fox16 Registrerad medlem #2 Gick med: lör mars 30 2013, 05:07em

ny reggning i chatten behövs skriv in ditt användarnamn du vill ha o läsenord sedan klicka registrera KLART logga in smile

Tillbaka till toppen
DH
mån nov. 19 2018, 10:36em
DH Registrerad medlem #4164 Gick med: ons apr. 18 2018, 05:47em
Jag tycker forat har blivit helt knäppt.

Miniatyrtext som knappt går att läsa. Ett antal olika val här ovan att ta ställning till som kanske har med storleken att göra??
Trådar som är väck...tss tss. Dödåligt !!
Tillbaka till toppen
Janne
tors nov. 22 2018, 11:18em
Janne Registrerad medlem #4 Gick med: lör mars 30 2013, 11:32em
Jo det är en massa som är knas efter uppdateringen dessvärre.
Alla inlägg som postats efter år 2015 verkar vara borta, och felindikeringar etc.

Vi funderade ju på att lägga ner hela verksamheten men vi låter det rulla ett tag till så får vi se...

Så vi ber om ursäkt för allt stök sålänge.

[ LAN_29 mån nov. 26 2018, 11:30em ]
Tillbaka till toppen
Broman
fre nov. 23 2018, 05:52fm
Broman Registrerad medlem #33 Gick med: mån apr. 01 2013, 07:56em
Det vore oerhört tråkigt om forumet lades ner tycker jag, då det varit den ända kontakten jag har med er i övriga landet då jag valt att inte skaffa facebook.
Talar naturligtvis för en hel del andra också, men jag har förståelse för er som drivit forumet att det tar massa tid och ork att driva och bekosta allt och inte alltid få en klapp på axeln för det.
Men det borde väl finnas hjälp att få på annat håll med problemen, eller alternativt lämna över stafettpinnen till någon annan som vill driva forumet?
Om inte annat så vill jag redan nu tacka er för den här tiden och bugar det djupaste för det exemplariska arbete ni gjort, och gjort min hobby så mycket roligare och gett mig drivkraften till att köra vidare och dragit igång gojan på 7fm osv.
STORT TACK! smile

/Broman
Tillbaka till toppen
Vilbert
fre nov. 23 2018, 11:23fm
Vilbert Registrerad medlem #3966 Gick med: sön nov. 27 2016, 05:00em
Hållerfullständigt med Broman har heller inte facebook och kommer inte heller och skaffa det så det är tråkigt att forat försvinner
Tillbaka till toppen
Janne
lör nov. 24 2018, 12:28fm
Janne Registrerad medlem #4 Gick med: lör mars 30 2013, 11:32em
Forumet verkar ha betytt mer för många än vad Rory och jag kanske har förstått.

Vi gör ett försök till att låta det rulla.

Rory har lovat att kika lite och jag kommer att göra detsamma när jag får lust och tar mig tid, det är mycket annat just nu. Regga om er för chatten så ses vi högst troligen där under tiden.

[ LAN_29 lör nov. 24 2018, 12:30fm ]
Tillbaka till toppen
LINGHED
lör nov. 24 2018, 01:39fm
LINGHED Registrerad medlem #50 Gick med: fre apr. 05 2013, 05:05em
Tack Broman! smile
Du skrev det jag själv var på väg att skriva. smile smile smile Håller med dig fullständigt. smile

Janne, härligt att höra att ni fortsätter och ger det ett nytt försök. smile smile smile Själv var jag fasen på väg att slänga ut radion och datorn här när jag läste att forumet skulle försvinna... Utan forumet och chatten skulle då jag känna det ganska meningslöst att fortsätta med radio om jag ska vara ärlig... Så, ett Stort TACK för att ni ger det en chans till! smile smile smile
Tillbaka till toppen
Ingemar
mån nov. 26 2018, 12:03fm
Ingemar Registrerad medlem #7 Gick med: sön mars 31 2013, 09:41fm
Är inte så lätt att bara driva och sen när allt försvinner så försvinner även lusten i det hela att dra igång igen.Hoppas nu till det bästa och är ju bara den ända Radioforummet som nu finns och hålla radiosignalerna igång. Är själv snart på G efter en tuff period med allt vad hälsan heter som har ställt till det tuff och med ekonomin och inget har varit lätt.. Men en nystart igen och hoppas många gör sina inlägg igen wink
Tillbaka till toppen
1 2 
Moderator(er): Admin, Admin2, Fox16, Janne

Gå till:

Skapa en ny diskussion
LAN_431 LAN_432 LAN_433