Huvudmeny
Senaste inläggen
  • DH

AT-588 servicemeny?

Lägger till:-Ändra åt andra hållet, dvs att göra om den från 25 till 50 Watt's version är däremot busenkelt att fixa ...
    Inlagt av DH 4 dagar sedan
  • DH

AT-588 servicemeny?

Ifall han menar att ändra från 10/25/50 Watt till 5/10/25 Watt så göres detta med mjukvaran. Inget man knapprar in sj...
    Inlagt av DH 6 dagar sedan
  • TheX

AT-588 servicemeny?

Jo det går att ändra med micen. Lo , mid och hi.Tryck på Funk knappen och sen på 0 an.. upprepa för att ändra igen...
    Inlagt av TheX 1 vecka sedan
  • Knubbis

AT-588 servicemeny?

Halloj!Jag har en kompis som vill ändra de förinställda uteffekterna på radion, som jag tror är 10/25/40, eller likna...
    Inlagt av Knubbis 1 vecka sedan
  • Ingemar

Forumet uppdaterat

Är inte så lätt att bara driva och sen när allt försvinner så försvinner även lusten i det hela att dra igång igen.Ho...
    Inlagt av Ingemar 2 veckor sedan
  • LINGHED

Forumet uppdaterat

Tack Broman! :) Du skrev det jag själv var på väg att skriva. :) :) :) Håller med dig fullständigt. :) Janne, härligt...
    Inlagt av LINGHED 3 veckor sedan
  • Janne

Forumet uppdaterat

Forumet verkar ha betytt mer för många än vad Rory och jag kanske har förstått. Vi gör ett försök till att låta det r...
    Inlagt av Janne 3 veckor sedan
  • Vilbert

Forumet uppdaterat

Hållerfullständigt med Broman har heller inte facebook och kommer inte heller och skaffa det så det är tråkigt att fo...
    Inlagt av Vilbert 3 veckor sedan
  • Broman

Forumet uppdaterat

Det vore oerhört tråkigt om forumet lades ner tycker jag, då det varit den ända kontakten jag har med er i övriga lan...
    Inlagt av Broman 3 veckor sedan
  • Janne

Forumet uppdaterat

Jo det är en massa som är knas efter uppdateringen dessvärre.Alla inlägg som postats efter år 2015 verkar vara borta,...
    Inlagt av Janne 3 veckor sedan
Välkommen
Användarnamn eller mejladress

Lösen:

[ ]
[ ]
Sök Svenska CBradio 27MHz
Forum´s
« Föregående diskussion | Nästa diskussion »   
**Info** Tävling där alla medlemmar är med. **Info**

Skapa en ny diskussion
LAN_402 LAN_403
Janne
tors mars 06 2014, 11:56em
Janne Registrerad medlem #4 Gick med: lör mars 30 2013, 11:32em
Jag drar det hela här för dom som blir länkade via knappen på Första sidan under Huvudmeny.

I forumet har vi sedan vi startade en tävlingsliknande aktivitet där vi lottar ut användbara teknikrelaterade ting för någon eller några hundralappar.

Det viktiga är inte att det skall vara något dyrt men gärna användbart.
Vinsten går till den som man kanske tycker kommit med en väldigt bra tråd, fyndigt inlägg, till någon som drar hit många av sina aktiva vänner eller egentligen vad man själv anser vara vettigt (den som lottar ut något bestämmer vem som blir vinnaren).

Detta är i första hand för att medlemmarna skall tycka att det är en annorlunda grej samt att höja stämningen i forumen.

I Mars 2013 så vann AK ett mobilt kontantkortsbredband från 3 laddat med 7dagars surf.

I Juli fick Lunda ett 6Ampers nätaggregat, i Sept så fick HB106 en minibooster, ett slutsteg man bygger in i sin radio.

Under December så lottades ett nytt KL203P, 100Watts slutsteg ut då forat hade jubileum, till Farmtruck.
[br]
[img:width=191&height=107]http://27radio.eu/27/e107_files/public/1387929387_4_FT0_203.jpg[/img]
Mars 2014 lottade Varro ut en GPS-mottagare till Radiohead.
Mars - Apr Så lottade AK ut en Astatic mick till Stenmark.
[/html][br]
[img:width=180&height=200]http://27radio.eu/27/e107_files/public/1394489788_3_FT0_1392921147_3_ft0_dsc_0162.jpg[/img]

I Okt 2014 lottade Stenmark ut en frekvensräknare till Michael, Aka Madata.

Tillbaka till toppen
Janne
ons feb. 04 2015, 09:05em
Janne Registrerad medlem #4 Gick med: lör mars 30 2013, 11:32em
Fler vinster som delats ut (Bla tröjor) finns att läsa om HÄR

Och andra tidigare avslutade tävlingar finns samlade HÄR.

[ LAN_29 ons feb. 04 2015, 09:06em ]
Tillbaka till toppen
Moderator(er): Admin, Admin2, Fox16, Janne

Gå till:

Skapa en ny diskussion
LAN_431 LAN_432 LAN_433